Overlock i hus

og jeg er egentlig litt skuffa. Håper det forandrer seg.. Først fant jeg ut at denne slettes ikke kan sy slike sømmer jeg hadde planer om, da måtte ejg hatt en kombimaskin. Den er så klart mye dyrere.  Jeg leser bruksanvisninga slavisk og strever og sliter med maskina mi, og klarte etter to kvelder å få til noe som lignet en 4tråders overlocksøm. Det her var skikkelig vanskelig, synes jeg.. :( Og akkurat nå føler jeg at jeg har brukt lapper på en maskin som bare kan lage fine sømmer inni klær.

Jeg savner den vanlige maskina miiii!!! Den er på verksted :(

Anywho, her er den nyankomne:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Overlock i hus"

  1. linn kr/sykepleier says:
    15. februar 2010 kl. 20:24

    Skjønner meg ikke på maskiner jeg, har muttras gamle. Hva gjør en overlocksøm? Og hva koster en sånn avansert ting?

  2. Hanne says:
    17. februar 2010 kl. 09:49

    Den kaster over, syr sammen og kutter kanten i en og samme operasjon. Og det med elastisk søm, en fordel og nødvendighet i en del klær. Denne er av den billigste typen og koster 3500. Man har den i tillegg til vanlig maskin. :)

Legg inn en kommentar