Jungelkjole og tights til jenta mi

Endelig fant jeg ut hva jeg skulle bruke jungelstoffet til. :) Kjole og tights i str 6 år fra Meedom med jungelstoff og rød interlock fra JNY og turkis rib fra S&S. Kjolen ble for vid så jeg løste det med å lage et belte på baksiden.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Jungelkjole og tights til jenta mi"

  1. linn kr/sykepleier says:
    18. mars 2010 kl. 12:54

    Min minste frøken har koseklut med det jungelmønsteret, og storesøster er sjalu. Hvor fikk du tak i herligheten?

    Drittøff kjole du har laget. Bainna bein at døgnet har for lite timer. :(

  2. Hanne says:
    18. mars 2010 kl. 16:47

    Tenkjutenkju. :) Stoffet er JNY Design og jeg kjøper det fra Cheto design på nett :)

Legg inn en kommentar